خبرهای داغ:
همزمان با عید غدیرخم مراسم جشن و شادی در روستاهای سرخه همراه با ایستگاه صلواتی و توزیع 500 پرس غذای گرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۱۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت پویش نذر و اطعام علوی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه اجرا شد.

در این راستا محمد حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: واقعه غدیر و شکوه و عظمت آن باید به همه و خصوصا نسل امروز معرفی و شناسانده شود، در این راستا مراسم جشن و شادی همراه با ایستگاه صلواتی با یاری اهالی روستا و بسیجیان برپا شد.

او افزود: تهیه شیرینی و شربت به همت پایگاه بسیج و بسیج کردن خیرین سادات روستا انجام و بین اهالی روستا و نمازگزاران روستا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر اضافه کرد: مراسم جشن عید سعید غدیرخم و آغاز ولایت امیرالمومنین امام علی (ع) با همکاری خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر برپا شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد در روز عید سعید غدیر خم با همکاری و حضور خواهران و برادران بسیجی در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

او بیان داشت: نشست فرمانده و اعضای شورای پایگاه، در جهت انجام هماهنگی های لازم مربوط به امورات پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است تهیه شیرینی و شربت و طبخ ۵۰۰ پرس غذا به همت پایگاه بسیج و بسیج کردن خیرین سادات روستا انجام و بین اهالی روستا و نمازگزاران پایگاه مقاومت بسیج شهدا روستا ایج نیز با استقبال خوبی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها