نشست خبری مسابقات کاراته و تیراندازی بسیج کشور با حضور دکتر محرم نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج و سردار فرجی دبیر کنگره شهدای استان همدان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۲۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

نشست خبری مسابقات کاراته و تیراندازی قهرمانی بسیج کشور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ورزش بسیج: دکتر محرم نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در این نشست بیان نمود نزدیک به ۴۰۰نفر از ورزشکاران و مربیان بسیجی در این رویداد در قالب دو رشته ورزشی حضور دارند.


ایشان از اهتمام و اهمیتی که مسئولین استان نسبت به ورزش دارند قدردانی نموده و خواستار نگاه ویژه‌تر به ورزش استان گردیدند تا این استان را قطب ورزشی کشور نمایند.

دکتر نشاطی سازمان ورزش بسیج را به عنوان سازمانی توانمند و دارای ظرفیت‌های فراوان که می‌تواند با بهره‌گیری از اماکن و نیروی انسانی حاضر در این مجموعه کارهای بزرگ را برنامه‌ریزی نمود.

وی ظرفیت باشگاه مقاومت را به عنوان مجموعه‌ای که می‌تواند نفرات ارزشی و بسیجی را در دل خودش جای دهد موجب رقم خوردن اتفاقات ارزشمند دانست.

همچنین سردار فرجی دبیر کنگره شهدا استان نیز در این جلسه بخش جوانان کنگره را بسیار پراهمیت و اثربخش دانسته و ورزش را موجب جذب و پرورش جوانان دانستند.

ایشان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سازمان ورزش بسیج، برگزاری این مسابقات را در راستای کنگره شهدا استان بسیار ارزشمند و تاثیرگذار قلمداد نمودند.

در ادامه جلسه نیز اصحاب رسانه سوالات خود را با مسئولین حاضر در جلسه در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار