تجلیل از قهرمان کشتی دهه نودی در عباس آباد

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت عباس آباد بهمراه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان با آرمان الهی چورن عضو تیم ملی کشتی و قهرمان کشوری در رده نونهالان دیدار و از این پهلوان دهه نودی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۱۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه  ناحیه مقاومت شهرستان عباس آباد بهمراه حجت‌الاسلام والمسلمین باباپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و دیگر مسئولان  با قهرمان آرمان الهی چورن عضو تیم ملی کشتی مقام سوم کشوری در رده نونهالان دیدار و از این پهلوان دهه نودی تجلیل کرد.

سرهنگ تدریسی در این دیدار گفت: قهرمانان ورزشی که باعث غرور و شادی مردم عزیز ایران اسلامی می‌شوند، ارزش و جایگاه بالایی دارند که این قهرمان توانست با همت و تلاش خود به این مهم دست پیدا کند و دل مردم شهرستان عباس آباد را در مسابقات قهرمان کشوری شاد کند.

سرهنگ تدریسی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست به منظور تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای تداوم قهرمانی مدال آوران ورزشی، حمایت‌های مادی و معنوی خود را از افتخارآفرینان صحنه‌های ملی و جهانی دریغ نکنند و مدیران این دستگاه‌ها باید بسترهای لازم به منظور حمایت از قهرمانان را در چارچوب قانون فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار