سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی پیام صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۸۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رشت سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی پیام مشترک صادر کردند.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

سلام خداوند بر خاتم پیامبران، مظهر اسم اعظم الهی و تجسم همه فضائل انسانی و سلام و درود به پیشگاه بقیه الله الاعظم، سلام خدا بر سلسله جنبان آگاهی و ایثار در قرن معاصر حضرت امام خمینی(ره) و درود خداوند متعال بر شهیدان راه حق و عدالت در همه اعصار تاریخ به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای والامقام استان گیلان.

گیلانیان ولایتمدار و آزاده که در برهه‌های حساس تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند درعرصه‌ی ارائه‌ی الگوی مدیریت انقلابی و مردمی همراه با تخصص و تعهد مثال‌زدنی نیز با تقدیم شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی از استان‌های دیگر پیشی گرفته‌اند.

شهید انصاری در حادثه هفتم تیر روز شهادت شهدای مظلوم دفتر حزب جمهوری اسلامی به ویژه در وصف شهید آیت‌الله دکتر بهشتی اعلام کرد ما خادمان مردم هر روز غسل شهادت می‌کنیم و برای شهادت آماده‌ایم و این، عقیده و مرام مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده و هست. آنچه که باعث شد تا مدت کوتاه خدمت این دو شهید والامقام در گیلان ماندگار و بی‌بدیل باشد بزرگ منشی، مردمی بودن، داشتن روحیه‌ای مالامال از تعهد و ایمان به نظام و انقلاب بود.

بی‌شک پیام‌های زندگی درس آموز شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای همه‌ی خدمتگزاران نظام به ویژه در استان گیلان در مسیر انجام وظایفشان در قبال مردم دارد.

اینجانب در بزرگداشت مقام شهادت نخستین استاندار شهید مهندس علی انصاری و پاسداشت شهدای والامقام دولت به عنوان خادم ملت، همگان را بر عهد دیرین هم‌نوایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز در سایه‌سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری سفارش می‌کنم و سعادت، سربلندی و عزت مستدام ملت شریف ایران، مردم نجیب استان گیلان، خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران به ویژه بازماندگان شهیدان انصاری، نورانی و دیگر شهدای کارمند دولت را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان
۱۴۰۲/۴/۱۶

ارسال نظرات
آخرین اخبار