خبرهای داغ:

افتتاح سه پروژه ساخت منازل مسکونی در روستای سیل‌زده آهنگران استان مرکزی توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با همراهی مسئول سازمان بسیج سازندگی سه پروژه ساخت منازل ولی نعمتان انقلاب را در روستای سیل زده آهنگران افتتاح کردند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۹۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

افتتاح سه پروژه ساخت منازل مسکونی در روستای سیل‌زده آهنگران استان مرکزی توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با همراهی سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی ۳ پروژه ساخت منازل  ولی نعمتان انقلاب را در روستای سیل زده آهنگران افتتاح کردند. 

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج، پس از افتتاح منازل مسکونی سیل زدگان در آستانه‌ی عید سعید غدیر خم، اعلام کرد: مسئولین جهادی استان مرکزی و گروه‌های جهادی بسیج در استان، پس از سیل مرداد ماه ۱۴۰۱ که آسیب‌های فراوانی به منازل مسکونی در روستای آهنگران وارد کرده بود، فوراً به احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و تخریب شده پرداختند. 

وی با بیان اینکه این منازل به بهترین وجه و با کیفیت ساخته شده‌اند، افزود: اقدامات دیگری نظیر احداث و بازسازی قنات توسط استاندار محترم استان نشان داد که تلاش‌های جامع برای حل مشکلات عمومی روستا صورت گرفته است. 

رئیس سازمان بسیج در پایان از تمامی مسئولین استان و گروه‌های جهادی بسیج و خدمتگزاران قدرشناسی کرد. 

لازم به ذکر است در شامگاه هفتم مرداد ماه سال ۱۴۰۱، بارش بیش از هفتاد میلی‌متر بارش در طول ۱۵ دقیقه در شهرستان فرمهین، باعث وقوع سیل شد. 

این سیل منجر به تخریب بیش از ۴۵ منزل مسکونی و آبگیر شدن دیگر منازل شده بود. جهادگران گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور خود در همان لحظات اولیه وقوع سیل، به خدمت رسانی به مردم سیل زده پرداختند.

 

جهادگران گروه های جهادی و بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور خود در همان ساعات اولیه وقوع سیل، خدمت رسانی به مردم سیل زده را با تخلیه منازل از آب و گل آغاز کردند.

پس از لایروبی منازل، گروه های تخصصی و تعمیرکاران جهادگرِ شرکت های صنعتی استان، به تعمیر لوازم برقیِ منازل مشغول شدند و دیگر جهادگران، پاکسازی فرش‌ها از گل و لای را به انجام رساندند.

پس از پاکسازی کامل منازل، بسیج سازندگی استان، با اتکا به ظرفیتِ گروه های جهادی، ساخت ۲۸ منزل تخریب شده محرومین را با حمایت نهادهای حمایتی و خودیاری، در مجموع با هزینه کرد بیش از ۹ میلیارد تومان برعهده گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار