خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بی حرمتی به قرآن کریم، از دستگاه دیپلماسی خواست از مجاری دیپلماتیک با چنین اقداماتی برخورد کند.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۱۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، شورای تبیین مواضع استان اصفهان در بیانیه‌ای در واکنش به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اعلام کرد کدام فطرت حقیقت جو می‌پذیرد و می‌پسندد که به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان اهانت کند؟

در این بیانیه آمده است:

توهین به مقدسات دینی در تمام ادیان الهی و ابراهیمی امری مذموم و غیر قابل تحمل است. ارزش‌های دینی که برخاسته ازفطرت الهی ونجات بخش بشریت است همیشه باید مصون از تعرض و اهانت باشد.

نقطه عطف این ماجرا آنجاست که ادیان الهی و ابراهیمی که تحریف نشده‌اند همواره در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و احترام به یکدیگر را رعایت کرده اند. درآموزه‌های لائیسم و سکولاریسم هم رعایت اخلاق علی الظاهر توصیه می‌شود، اما سوال این است که چرا امروزه برخی کشور‌های غربی و اروپایی میدان دار اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان روی این کره خاکی شده‌اند؟ این چه رویه‌ای است که این کشور‌ها در پیش گرفته‌اند؟ و سال‌هاست که بر طبل نفرت پراکنی و اسلام هراسی می‌کوبند؟

به‌راستی که چه چیزی عایدشان می‌شود؟ کشوری که دم از حقوق بشر می‌زند، روزی خاستگاه نامدارترین داعشی‌ها می‌شود و به قصد در خون غلطاندن جوانان این امت آن‌ها را به سرزمین‌های اسلامی می‌فرستد، وامروز نیز با این اقدامات ننگین سوهان روح این امت می‌شود. براستی کدام فطرت حقیقت جو می‌پذیرد و می‌پسندد که به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان اهانت کند؟ غرب تا کی می‌خواهد به این اقدامات خود ادامه دهد؟

باز جبهه صهیونیستی_غربی چه نقشه شومی در سر دارد؟ باز این گوساله پرستان سامری آتش بیار چه معرکه‌ای می‌خواهند باشند؟ اینان چه اصراری دارند که صبر و تحمل بچه شیعه‌های علوی را بسنجند؟ آیا غرش حیدر کرار هنگام از جا کندن در خیبر را از یاد برده‌اند؟ چرا در آستانه گردهمایی حج تمتع ابراهیمی این بزرگترین گردهمایی مذهبی طول تاریخ بشر، اقدام به جسارت و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم می‌کنند؟ به آن‌ها می‌گوییم که صبر امت ما حدی دارد و اگر دین ندارند لااقل آزاده باشند!

شورای تبیین مواضع استان اصفهان، اقدام کشور سوئد در صدور مجوز برای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را رفتاری بی‌شرمانه و بر خلاف تمام قطعنامه‌های مجمع عمومی سازمان ملل و بیانیه آمریکایی حقوق بشر! و حتی عرف سیستماتیک مملکت داری می‌داند؛ و از تمام انسان‌های دیندار و آزاده‌ی جهان می‌خواهد که در برابر این اقدامات هوشیاری خود را حفظ کرده و بر ریسمان الهی چنگ زنند، که همانا؛ «نصر من الله و فتح قریب»

از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهد که از مجاری دیپلماتیک و ظرفیت‌های موجود در دولت سیزدهم برای برخورد و پیگیری این قبیل اقدامات تمام قوای خود را به کار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها