معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران: وظیفه داریم تا برای تقویت جایگاه بسیج اقدام کنیم، چراکه بسیج در پیشانی جنگ ترکیبی قرار دارد و با پیچیدگی های بیشتر، بسیج هم باید خود را با مقتضیات جدید به روز کند. 
کد خبر: ۹۵۲۳۸۱۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج استانداری تهران با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارد، سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) و دیگر مسئولان برگزار شد. 

جوهری در این جلسه با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رهبری بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام از بسیج مورد انتظار است و باید برنامه منسجمی در این زمینه طراحی شود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: امسال برگزاری انتخابات در پیش است و بسیج نقش بسزایی در این زمینه دارد و باید چهار اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در اولویت قرار گیرد. 

در ادامه جلسه سردار توکلی با اشاره به ویژگی های صاحب منصبان حکومت بر اساس فرمایش حضرت علی(ع) اظهار داشت: خدامحوری، اجتهاد به معنای تلاش بی وقفه، عفت به معنای پاک دستی و پاک چشمی و همچنین پایمردی و استقامت ویژگی صاحب منصبان در حکومت اسلامی است.

 وی تصریح کرد: یکی از وجوه بارز حضور بسیج در دستگاه های اداری، تلاش مستمر و کمک به کارآمدی دستگاه می باشد، چرا که بسیج پیشانی اصلی برای احصاء مسائل عمده است.

 جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) با تشکر از زحمات رئیس بسیج و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این مجموعه ادامه داد: امید است که تراز استانی در موضوع بسیج ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم از زحمات چندین ساله ابوالفتحی تقدیر و سرهنگ عباس سراج به عنوان رئیس جدید بسیج استانداری تهران معرفی شد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار