به همت حوزه جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر برگزار شد:

برگزاری مرحله اول فراخوانی آمادگی دسته های رزمی گردان‌های بیت المقدس

مرحله اول فراخوانی آمادگی دسته های رزمی گردان های بیت المقدس جنوب بخش دلوار در حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۷۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

برگزاری مرحله اول فراخوانی آمادگی دسته های رزمی گردان های بیت المقدس جنوب بخش دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مرحله اول فراخوانی آمادگی دسته های رزمی گردان های بیت المقدس جنوب بخش دلوار در حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه این فراخوانی به صورت داخلی و درون حوزه ای برگزار می شود گفت: این فراخوانی چهارمین فراخوانی حفظ و انسجام گردان بیت المقدس این حوزه است که در سال جاری برگزار می شود.
وی گفت : کلاس های آموزشی مرحله اول این فراخوانی از سه پایگاه امام رضا(ع) روستای کلات، امام حسن مجتبی(ع) روستای کری و شهید لطیفی روستای سالم آباد با حضور جانشین فرماندهی و عملیات سپاه امام حسین(ع) و فرمانده گردان به مدت ۵ ساعت برگزار شد.

وی ادامه داد: ارتقای بصیرت دینی، معرفت الهی و مبارزه جدی با جنگ نرم را از اهم فعالیت‌های بسیج و سپاه است که در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف همچون عقیدتی، سیاسی و امداد و نجات  می‌کند.
احمدنیا در پایان گفت : این فراخوانی به صورت هفتگی تا پایان تیر ماه از تمامی پایگاه های مقاومت جنوب بخش دلوار ادامه خواهد داشت.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار