خبرهای داغ:

امنیت خط قرمز ماست

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از تضمین امنیت آن سوی مرزها خبر داد و گفت: با همت و مجاهدت رزمندگان اسلام نه تنها امنیت داخل کشور و مناطق مرزی بلکه امنیت آن سوی مرزها نیز تضمین شده است.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۶۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، مجید ارجمندی فر، امروز 5 تیر در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه حمزه و قرارگاه استانی شهید بروجردی، که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: امنیت خط قرمز ماست، به طوری که با تمام توان برای تضمین امنیت در کشور و آن سوی مرزها در تلاش هستیم.

وی توجه به موضوع های فرهنگی و توسعه هیئت های فرهنگی و مذهبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: سالانه ۱۳۰ برنامه فرهنگی در استان برگزار می شود.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اهتمام برای توسعه و پشتیبانی برنامه های اربعین را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه این برنامه ها در سایه امنیت برگزار می شود.

وی برپایی جلسات تخصصی و انفرادی روشنگری و شرکت در راهپیمایی ها و ... را مورد اشاره قرار داد و گفت: جهاد تبیین مهم ترین رسالت و وظیفه همگانی در برهه کنونی به شمار می رود که نباید از آن غفلت کرد.

این مسئول اجرای ۱۳ هزار پروژه عمرانی و ۱۵ هزار پروژه غیرعمرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین 5

هزار جهیزیه در بین زوج های نیازمند توزیع شده است.

وی اجرای پروژه های آب رسانی، توجه به موضوع های زیرساختی و پروژه های عمرانی اعم از راه، سد، راه آهن و حضور در عملیات های مهم را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین در این راستا سند توسعه شمال غرب تدوین شد..

ارسال نظرات