کارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با سو مصرف مواد مخدر و قاجاق مواد مخدر در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۰۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سروان سیروس درخشان فر کارشناس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی به بیان عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر پرداخت.

وی دروازه ورود به دنیای اعتیاد به مواد مخدر را سیگار و قلیان عنوان کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است. درخشان فر افزود: علل بروز بسیاری از بیماریهای قلبی ، عروقی و تنفسی را مصرف مواد مخدر دانست.

 درخشان فر با بیان اینکه در هر موضوعی پیشگیری بهتر از درمان است گفت: آشنایی با آثار و پیامدهای گرایش به مواد مخدر و آموزش های لازم به نوجوانان و جوانان باعث کاهش بسیاری از آسیبهای اجتماعی وهزینه ها خواهد شد.

داستار، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء وآگاهی کارکنان از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر، رفتارهای پر خطر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن و ارتقاء آگاهی در مورد عوامل زمینه ساز و آشکار کننده اعتیاد به مواد به منظور پیشگیری از آسیب های روانی- اجتماعی برگزار شد.

کارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار