به گفته‌ فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیاری از پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران در کنار دولت بوده و با یک وحدت مثال زدنی در حال انجام امور هستند.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۴۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از شهرستان املش عصر امروز پروژه آبرسانی آب شرب به دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و دولت در پروژه‌های مهم همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند، اظهار کرد: در بسیاری از پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران در کنار دولت بوده و با یک وحدت مثال زدنی در حال انجام امور هستند. 

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به لوله‌گذاری چندین هزار کیلومتری در پروژه آبرسانی دهستان سمام و روستای ملکوت املش گفت: وظیفه لوله‌گذاری ۲۲ کیلومتری برای آبرسانی به این منطقه بر عهده سپاه قدس گیلان و وظیفه پمپ‌گذاری و انتقال آب زیر نظر دولت بوده است. 

وی از برگزاری جلسه میان دولت، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه برای ساخت منازل محرومین خبر داد و بیان کرد: در این جلسه در تلاشیم تا با همکاری این سه نهاد در حوزه آبخیزداری و به ویژه محرومیت‌زدایی اقدامات لازم را انجام دهیم. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل پروژه‌های آبرسانی در روستاهای گیلان افزود: با همکاری آب و فاضلاب گیلان در تلاش برای آبرسانی به ۷۱۱ روستای ءیلان و رفع محرومیت‌زدایی در این حوزه هستیم.

در حال بروز رسانی....

ارسال نظرات
آخرین اخبار