خبرهای داغ:
دکتر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین(ع): سردار شهیدعلی هاشمی نماد وحدت اقوام بود و ما وظیفه داریم که خدمات ارزنده و حماسه های این فرزند ماندگار خوزستان را به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۰۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ این برنامه با حضور مردم قدرشناس و ولایتمدار حمیدیه به ویژه جوانان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد که جمعی از همرزمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع)، دکتر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین علیه‌السلام ، فرمانده ناحیه حمیدیه، فرماندار شهرستان، مسئولین ادارات شهرستان، سادات، شیوخ عشایر در آن شرکت کردند.

 

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی فرمانده ناحیه حمیدیه در حاشیه این برنامه گفت: یادواره سردار سرلشکر شهیدعلی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) ارتباط نسل اول و دوم انقلاب با نسل جوان امروزی است.

 

در ادامه افزود: بعد از عملیات بیت‌المقدس با حکم فرماندهی وقت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مأمور به تشکیل قرارگاه سری نصرت به منظور شناسایی منطقه عمومی هورالهویزه (جزایر مجنون) شد این دلیرمرد عرب خوزستانی، پس از این انتصاب، کار خود را به منظور شناسایی منطقه عمومی هورالهویزه (جزایر مجنون) آغاز کرد که این شناسایی ها منجر به اجرای عملیات های مهمی چون خیبر و بدر شد.

 

در ادامه سخنران برنامه دکتر سودانی بیان کرد: سردار هاشمی در اینجا سردار هور معرفی کردیم و در آخرت به سردار حور شناخته میشود اين شهيد بزرگوار با وجود اينكه زندگی معمولی داشت ولی مردم منطقه به او متكی بودند اين نوع از زندگي او را به عنوان الگويی براي تمامی مردم خوزستان و كشور تبديل كرد.

وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) درباره این شهید بزرگوار گفت: اسم شهید علی هاشمی، سردار جوان عرب خوزستانی اهل اهواز، فراموش نخواهد شد. او حقیقت را فهمید، توطئه‌ی دشمن را شناخت و ایستاد.

 

وی با تاکید بر مقوله اقتدر و نظام گفت: امروز اقتدار نظام که فرمول های منطقه و بین المللی را برهم زدند که با وجود نیروهای خدوم و ولایی سپاه و در ادامه از افتخارات شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت او گفت من برای امام زمان (عج) شش ارتش یا لشکر درست شده که منتظر فریاد (طلعت الرشیده) هستند که لبیک بگویند مانند انصار الله یمن، حزب الله لبنان، حشد شعبی عراق، زینبیون، بسیج، حیدریون و فاطمیون می‌باشند که در حال توسعه و آماده دفاع از ولایت و اهل بیت علیهم السلام هستند 

 

در پایان از وضعیت امروز کشور در بحث ارتباط با کشورهای همسایه خاطرنشان کرد کسی باورشان می‌شد حاکم امارات وزیر امور خارجه ما را تا دم در بدرقه کند و وزیر امور خارجه امارات راننده وزیر امور خارجه ما باشد و چین قرارداد خرید پهباد از ایران انجام میده که در آخر بحث موشک اسراییل را بیان کرد که هفت دقیقه ایران را میزند که در جواب آن موشک هایپرسونیک فتاح رونمایی شد و آنها دیگه حرفی برای گفتن ندارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار