اولین یادواره ۱۶ شهید روحانی و طلبه همراه با بزرگداشت علما و روحانیون فقید مهریز در حوزه علمیه حضرت امام جعفرصادق (ع) جوار شهید گمنام این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۴۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این یادواره که با عنوان "از حجـــره تا سنگـــر" با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، خانواده‌های شهیدان و مردم و مسئولان محلی برگزار شد یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها را رسالتی دینی و انقلابی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی وافی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها اشاره کرد و افزود: عزت و سعادت ایران اسلامی و عامل شکست دشمنان، فرهنگ ایثار و مقاومت و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه است.

وی به اهمیت جهاد تبیین و به نقش روحانیون در عرصه‌های مختلف و به نقش ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان با همکاری هم برای تحقق ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه ماموریت ملی و اسلامی را بیش از گذشته انجام دهند و مروج فرهنگ ایثار و مقاومت در ایران باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار