رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۳۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پیام کورش قنبری مرداسی آمده است: یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام را می‌توان تعامل قوه قضائیه با دولت و مجلس شورای اسلامی ذکر نمود که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با گسترش رویکرد عظیم دیدارهای بی‌واسطه و مستمر مسئولان دستگاه قضا با مردم و حذف تشریفات بی‌رویه که مورد توجه ویژه ایشان قرار دارد موجب رضایت حداکثری مردم به اقدامات جهادی قوه قضائیه دانست.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان با اشاره به اقدامات قوه قضائیه آورده است: رهاورد حصول، تعامل با قوای مقننه و مجریه، بازدید میدانی از زندان‌ها و دادگستری‌های کل کشور، جلوگیری از تعطیلی ۳۴۰۰ واحد تولیدی که جز با مشارکت و کار جهادی میسور نمی‌گردید.

قنبری بیان کرده است: علاوه بر آن انتخاب یکی از اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به عنوان رئیس مرکز را یکی از بهترین عملکردهای قوه قضائیه می‌توان نام برد.

رئیس مرکز وکلای استان در پایان آورده است: قوه قضائیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملجا مظلومان است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، هفته قوه قضائیه را به تمامی خدمتگزاران قوه قضائیه تبریک می‌گوییم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار