رئیس دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های این دفتر در هفته قوه قضاییه پرداخت.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۵۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار مسعود برنا پور گفت: در راستا اجرای سیاست ها،برنامه و مأموریت های دفتر حمایت حقوقی قضایی از بسیجیان و ایثارگران و پیگیری جدی مشکلات آن ها و همچنین در جهت تلاش برای جلوگیری از اطاله دادرسی رفع موانع و مشکلات پرونده های قضایی بسیجیان ،رزمندگان و ایثارگران این دفتر تلاش می کند در مناسبت ها و ایام ویژه سال جهت پیشبرد و کیفی سازی مأموریت های ذاتی خود برنامه هایی را تدارک ببیند.

وی افزود: در این راستا هفته قوه قضاییه که از مناسبت های ویژه در مسائل حقوقی و قضایی می‌باشد این دفتر جهت استفاده حداکثری و بهینه و همچنین تعامل و حفظ روحیه ی هم دلی و همکاری با عزیزان، مسئولین و دست اندرکاران دادگستری کل استان چند برنامه را اجرا کرد.

برناپور ابراز داشت: دیدار تأثیر گذار و روحیه بخش سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و همچنین سردار مثنوی جانشین سپاه فتح و شورای فرماندهی با رئیس کل دادگستری که اثرات بسیار مطلوبی در راستای مأموریت های دفتر به همراه خواهد داشت، انجام شد.
وی گفت: شرکت در جلسه ی برنامه ریزی قبل از شروع هفته قوه قضاییه و هماهنگی با مسئولین روابط عمومی و فرهنگی دادگستری کل استان و همراهی و مشایعت رئیس کل دادگستری استان و همچنین شورای قضایی دادگستری کل در مجالس و مناسبت های مختلف به مناسبت هفته قوه قضاییه از دیگر برنامه های این دفتر بود.

رئیس دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همراهی رئیس کل و شورای قضایی استان جهت شرکت در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و همایش پیاده روی هفته قوه قضاییه از دیگر برنامه های این ایام بود.
برناپور افزود: برنامه میز خدمت با حضور رئیس کل دادگستری و شورای قضایی استان در مصلای مرکز استان برگزار و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات بسیجیان و ایثارگران و سایر مراجعه کنندگان اتخاذ شد.
وی شرکت مسئولین دفاتر و کارشناسان حقوقی قضایی به همراه رئیس کل دادگستری استان و شورا قضایی در نماز عبادی و سیاسی جمعه را از دیگر برنامه های هفته قوه قضاییه عنوان کرد.

برناپور ابراز داشت: به مناسبت هفته قوه قضاییه قریب به ۲۵ پرونده عزیزان ایثارگر که در محاکم شعب تجدید نظر در حال بررسی بود پیگیری و رفع مشکل شد.
این مسئول در پایان گفت: رئیس کل دادگستری استان به تمام رؤسا و دادستان های شهرستان های تابعه ی استان جهت همکاری،پشتیبانی از دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از بسیجیان و ایثارگران نواحی تابعه سپاه فتح استان به صورت مکتوب دستور لازم را اعلام کردند.

تشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییه

تشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییهتشریح برنامه های دفتر مرکزی حمایت حقوقی و قضائی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح در  هفته قوه قضاییه

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار