خبرهای داغ:
به منظور حفظ انسجام و بالا رفتن سطح توانمندی آموزشی، فراخوان علمی، رزمی، تفریحی همراه با برنامه های متنوع رزمی با حضور اساتید مجرب، پایوران و بسیجیان گردان 115 امام حسین)علیه السلام( در محل اردوگاه لقمان حکیم قهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۹۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور حفظ انسجام و بالا رفتن سطح توانمندی آموزشی، فراخوان علمی، رزمی، تفریحی همراه با برنامه های متنوع رزمی با حضور اساتید مجرب، پایوران و بسیجیان گردان 115 امام حسین)علیه السلام( در محل اردوگاه لقمان حکیم قهرود برگزار گردید.

فرمانده گردان 115 امام حسین )علیه السلام( کاشان ضمن تبریک ایام سالروز ازدواج امیر المؤمنین (علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)  در ماه ذی الحجه و تاکید بر این ایام اول این ماه گفت: این گردان جهت توانمندی و سطح کیفی فراخوان ها و بالا رفتن کیفیت کلاسها  اقدام به برگزاری اردوی دو روزه نموده است.

فرمانده گردان 115 امام حسین علیه السلام کاشان در ادامه این خبر افزود: رزمندگان این گردان، با اتفاق و همکاری سربازان عزیز و بسیجیان دلاور و غیور این گردان  آموزش را یک فریضه لازم و واجب دانسته و آموزش دادن و زمینه آموزش را جهت بسیجیان امری مهم تاقی نمودند، اجرای و نظم عملیاتی، استفاده از ظرفیت بی نظیر بسیج گردان، اجرای سین کلاس و فراخوان منظم، برگزاری سخنرانی و  نشست بصیرتی با حضور جانباز پاسدار حاج علی هاشمی طاهری ریاست شورای شهر کاشان،

و صحبت های  ایشان در خصوص  روحیه بسیج و اقتدار بسیج را تکریم نمودند و افزود: این همت و غیرت شما بسیجیان دشمنان اسلام و انقلاب را به خاک مذلت خواهد نشاند.

این فرمانده افزود:  نماز جماعت مغرب و عشا، ادعیه و ذکر توسل به اهلبیت(علیها السلام) اجرای پیاده روی و کوهنوردی شبانه (رزم، اصول و قواعد شب) کلاس توجیهی، پذیرایی متناسب،  پخش نماهنگ های حماسی و ولایی حال و هوای خاصی به فضای اردوگاه بخشیده بود.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: کار با دوربین های حرارتی، کلاس سلاحهای تخصصی مجزا، بازوبست و مسابقه انواع سلاح،  کلاس جهت یابی،  تاکتیک رزم شب، کلاس دشمن شناسی، و توجیه امور سیاسی و بصیرتی بخشهای مهمی از این فراخوانی بود.

گفتنی است که اردوگاه لقمان حکیم در کیلومتر 20 جاده کاشان قمصر قهرود می باشد که دارای فضایی کوهستانی، سرسبز و بانشاط جهت فراخوان انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار