رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادی ۱۳۰۰ زندانی در استان خراسان رضوی با کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی خیران، ائمه جمعه و خادمان رضوی در یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۷۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، غلامعلی صادقی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهارکرد: سال گذشته ۱۳۰۰ زندانی با کمک خادمان و خادمیاران رضوی، خیران و ائمه جمعه آزاد شدند.

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه خادمان حرم با کمک به سازش در پرونده ها، گره‌های کور بسیاری را باز کرده اند، افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد، کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و همچنان برای آزادی زندانیانی که به جامعه خللی وارد نکرده اند دست یاری به سوی مردم و خادمان بلند می‌کنیم.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حفظ حجاب یک وظیفه و یک ضرورت اجتماعی است پس وظیفه داریم از حجاب و عفاف زنانمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برخورد با افراد بدحجاب ابتدا کلامی است، اما اگر این تخلف گسترده‌تر شود، قضات خبره و جوان برخوردی قانونی خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به آزادسازی هکتار اراضی تصرف شده در سال قبل، تصریح کرد: با افرادی که در اراضی و اموال عمومی دخل و تصرف داشته باشند بسیار جدی برخورد خواهیم کرد".

صادقی با اشاره به خشکسالی‌های دو دهه اخیر در استان هم گفت: منابع آب استان باید مورد حفاظت قرار بگیرد و قطعا با افرادی که در این شرایط به حفر چاه‌های غیر مجاز بپردازند نیز برخوردی جدی و قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها