همایش کشوری و سراسری به مناسبت ۳۱ خرداد روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور ۳۰ هزار استاد از سراسر‌ کشور به صورت ویدیو کنفرانس در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۰۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در این همایش که روز چهارشنبه ۳۱ خرداد از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت زنده در همه استانها برگزار شد، سخنرانی کرد.

این مراسم با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه های استان در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش گفت: هزار استاد بسیجی در دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، آزاد اسلامی و مراکز علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد مشغول هستند.
امین موسایی، افزود: قشر بسیج اساتید قشر نخبه بسیج هستند و هدف آن ها ارائه خدمات فکری و تحقیقاتی در رابطه با موارد مختلف نظام است.

در پایان این مراسم از مدیران کانون برتر بسیج اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد از جمله مدیرکانون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان، مدیر کانون دانشگاه فنی و حرفه ای استان، مدیر کانون دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و همینطور از خانواده استاد مرحوم علی آبانگاه که چندین سال معاون پژوهشی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را به عهده داشتند تجلیل شد.

۳۱ خرداد ماه به مناسبت شهادت دکتر چمران به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.


مراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجیمراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجیمراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجیمراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجیمراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجیمراسم بزرگداشت روز اساتید در یاسوج برگزار شد / تجلیل از استادان بسیجی

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار