خبرهای داغ:

کشف ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مراغه

تبریز- فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۶۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توحید فارسی گفت: ماموران پلیس آگاهی مراغه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۶ تانکر پلاستیکی ۱۰۰۰ لیتری جمعا به مقدار ۱۶ هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه تریلر را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی که از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار