جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم گفت: اساتید‌ بسیجی نقش و تأثیر بی‌بدیلی بسیار در باز کردن گره‌های ذهنی دانشجویان و نسل جوان دارند‌.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۶۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

اساتید بسیجی نقش بی‌بدیلی در باز کردن گره‌های ذهنی نسل جوان دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری پور در همایش بسیج اساتید کشور در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمه الله، طی سخنانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری قاعده و پایه تفکر بسیجی را داشتن مسوولیت الهی یادکرده‌اند؛ لذا این قاعده و بنیاد به ما حکم می‌کند که نسبت به اهداف و موضوعات جامعه و انقلاب خود را مسوول بدانیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس باید برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های الهی حرکت کنیم و دراین‌بین اساتید بسیجی در خط مقدم هستند و می‌توانند این احساس مسوولیت را در بین دانشجویان تقویت کنند.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم گفت: دشمنان در تلاش هستند تا احساس مسوولیت پذیری را در بین مردم به حاشیه ببرند و هرکس را به کارهای فردی خود وا‌بدارد.

وی اهمیت جهاد تبیین را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: همه هدف ما باید بر این معطوف شود که این جهاد الهی خاموش نشده و حساسیت عموم مردم نسبت به حوادث و موضوعات اجتماعی بیشتر شود.

سردار کبیری پور گفت: اساتید‌ بسیجی نقش و تأثیر بسیار در باز کردن گره‌های ذهنی دانشجویان و نسل جوان دارند‌.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم بابیان اینکه دانشگاه‌ها در فتنه اخیر در آماج حمله دشمنان قرار داشتند، گفت: اگر دانشجویان بیدار باشند جامعه پویاتر شده و روبه‌جلو حرکت کند.

ارسال نظرات