استاندار مازندران:

محور اصلی پویایی مساجد نیرو‌های بسیج هستند / احیای مساجد نیازمند گفتمان سازی رسانه‌ای است

ساری-دکتر حسینی پور با بیان اینکه باید برای احیای مساجد از ظرفیت‌های رسانه‌ها استفاده شود، گفت:حضور بسیج باید در مساجد تقویت شود، چرا که محور اصلی پویایی مساجد نیرو‌های بسیج هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۷۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه شورای تحول محلات مهدوی استان مازندران با محوریت بررسی، احصا و رفع مسائل و مشکلات مساجد با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان، دکتر حسینی پور  استاندار مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مدیران و مسئولین نهاد و سازمان‌های نقش آفرین به همت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا برگزار شد.

خبر
دکتر حسینی پور در این جلسه با اشاره به اثرگذاری مساجد در حکمرانی اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین جلسات ما در مساجد است و این توجه مدیریت اجرایی استان را به مساجد میرساند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای مساجد باید یک برنامه تحولی مردم پایه ایجاد کنیم، افزود: مسجد باید توسط مردم اداره شود و این یک اصل مهم است و در صورت غفلت در ابن بخش دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، غیرممکن خواهد بود.

دکتر حسینی پور با بیان اینکه تمام تلاش‌ها باید معطوف به این امر مهم باشد تا بین مردم و مسجد پیوند ناگسستنی ایجاد شود، خاطرنشان کرد:  مساجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه معنوی، اجتماعی و سیاسی از جایگاه والایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به وجود ۴ هزار و ۳۶۵ مسجد در این استان، ادامه داد:انقلاب پیروز شد تا مساجد را حفظ کنیم که این بیان مهم حضرت امام راحل است.

دکتر حسینی پور با بیان اینکه باید برای احیای مساجد از ظرفیت‌های رسانه‌ها استفاده شود، گفت:حضور بسیج باید در مساجد تقویت شود، چرا که  محور اصلی پویایی مساجد نیرو‌های بسیج هستند.

استاندار مازندران  با بیان اینکه بسیاری از مساجد مازندران امام جماعت ندارد، افزود: دفاتر امام جمعه در شهرستان‌ها می‌توانند پس از شناسایی مساجد، از وجود علما و روحانی برای امام جماعت مساجد استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار