عضو مجلس خبرگان رهبری:

فتح‌الفتوح امام خمینی (ره) تربیت چمران‌ها و انسان‌های تراز انقلاب است

ساری-عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتح‌الفتوح امام راحل، تربیت چمران‌ها و انسان‌های تراز انقلاب است،گفت: همه این دستاورد‌ها و همه این قدرت نیروهای مسلح تا مردم به برکت انفاس قدسیه امام راحل بود.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۸۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

فتح‌الفتوح امام خمینی (ره) تربیت چمران‌ها و انسان‌های تراز انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی گفتگویی در سالروز شهادت شهید چمران،  با اشاره به اینکه به درستی سالروز شهادت دکتر چمران به نام بسیج اساتید در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، گفت: در میان نیرو‌های مردمی، مسلح، مدافعان وطن و نظام، اقشار مختلف مردم از کشاورز و کارگر و فرهنگی گرفته تا دانشگاهی و مخصوصا شخصیت‌های برجسته علمی همچون شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران وجود داشتند که دانش آموخته و دلداده مکتب امام راحل بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  ادامه دهندگان راه چمران، در قامت دانشمندان هسته‌ای نمود پیدا کردند افزود: پیشرفت‌های بزرگ علمی و صنعتی، تکنولوژیکی و دستیابی‌ها به تجربیات بسیار خوب و دستاورد‌های نو و تازه‌ای در پیشرفت‌های علمی از سوی دانشمندان ایرانی را مشاهده کردیم.

آیت الله معلمی در ادامه با بیان اینکه  دکتر چمران، یک استاد برجسته دانشگاه بود که در تمام خاورمیانه همانند او به تعداد انگشتان دست نبود، خاطرنشان کرد: شهید چمران عرصه دفاع را بر کلاس تدریس در دانشگاه، مقدم داشت؛ به این خاطر که دشمن را براند تا فرصت تدریس را برای همه فراهم شود تا به آسانی بتوانند به قله‌های رفیع دانش برسند که الحمدلله همین اتفاق افتاده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه فتح‌الفتوح امام راحل، تربیت چمران‌ها و انسان‌های تراز انقلاب است؛ تصریح کرد: همه این دستاورد‌ها و همه این قدرت و اعتلای نیرو‌های مسلح ما از ارتش، سپاه و بسیج گرفته تا نیرو‌های مردمی، به برکت انفاس قدسیه امام راحل بود.

آیت الله معلمی درگفتگو با بلاغ، با تصریح بر اینکه اگر نبود امام راحل، ما همان مردم نظام شاهنشاهی بودیم و سلطه امریکا بر کشور وجود داشت ف اضافه کرد: همان‌گونه که امام خمینی این کشور را نجات داد و انقلابی را ایجاد کرد؛ در دل این نیرو‌ها نیز انقلابی خلق کرد که یکی از این تربیت شدگان مکتب امام، شخصیت بزرگ و ماندگاری همچون شهید دکتر مصطفی چمران است.

به گفته عضو مجلش خبرگان رهبری  این حقیقت را مردم دنیا دریافتند و جامعه ایرانی نیز امام را خوب لمس کرد، امام را خوب شناخت و امام را تبعیت کرد و همانا این رهنمون‌های امام در سایه ولایتمداری مردم، برای جامعه دینی ما نجات بخش و اثرگذار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار