خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

سرای سعدالسلطنه میزبان نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار» با حضور ۵۰ برند ملی

 فائزی عنوان کرد: نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار» بعنوان یک رویداد مهم و تاثیرگذار از فردا چهارشنبه با حضور ۵۰ برند از سراسر کشور در سرای بهشتی بنای تاریخی سعدالسلطنه افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۳۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

 

قروین_ به گزارش بسیج، محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست با خبرنگاران که صبح امروز در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مد و لباس بیان کرد: اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس با عنوان« زیبا و با وقار» با حضور طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور از فردا در قزوین برگزار می شود. 

وی گفت: موضوع طراحی و تولید لباس مناسب برای گروه های مختلف جامعه یکی از دغدغه های مسئولان و مردم بوده و بایستی هنرمندان و طراحان لباس و افراد خوش فکر در این عرصه ورود کرده و کمک کنند تا این نیازها برطرف شود.

فائزی عنوان کرد: لباس و پوشاک ویژه بانوان باید چهار ویژگی و شاخصه مهم از جمله مومنانه و خوب بودن، زیبایی و خوش قیمتی را داشته باشد تا مورد پسند قرار گیرد که متاسفانه باید اذعان کرد در استان قزوین بدلیل کم کاری هایی که صورت گرفته، دسترسی به لباس خوب نداریم که باید جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: این نمایشگاه بعنوان یک رویداد مهم و تاثیرگذار از فردا چهارشنبه در سرای بهشتی بنای تاریخی سعدالسلطنه افتتاح می شود و می تواند مورد استقبال بانوان و دختران قرار گیرد.

در این نمایشگاه ۵۰ برند ملی از استانهای قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان و شش برند شاخص از استان قزوین حضور دارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار