خبرهای داغ:

برگزاری نشست معرفتی در پایگاه شهیده موسوی آبرومند بهار

همدان-نشست معرفتی حلقه صالحین شهید «محسن عقیقی کریم پور» رده سنی نوجوانان در پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۱۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، نشست معرفتی حلقه صالحین شهید «محسن عقیقی کریم پور» رده سنی نوجوانان پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) دهستان آبرومند برگزار شد.

مسئول اجتماعی حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) بهار به اهمیت آموزش مباحث معرفتی، مبانی اندیشه اسلامی و قوی کردن بنیان اعتقادی از زمان نوجوانی و جوانی اشاره کرد و گفت: اگر فردی گناه می‌کند، بی احترامی و بی حجابی رواج دارد از ریشه مبانی معرفتی سست است.

فاطمه امامی با بیان اینکه علت بد اخلاقی‌ها و گناهان متعدد ریشه درست بودن اعتقاد به معاد است، افزود: هم اکنون ریشه اعتقادات افراد ضعیف شده و اعتقادی به حیات اخروی و حیات پس از مرگ و روز رستاخیز ندارند و اینکه حقیقت گناهان و اعمال زشت ما در حیات برزخ نمایان می‌شود و سختی حیات برزخی انعکاس اعمال زشت افراد در این دنیا است.

وی با اشاره‌ به فرموده علامه مصباح یزدی(ره) گفت: اهمیت آموزش مبانی معرفتی در نوجوانی و جوانی کاملا مشخص می‌شود و اینکه اگر باور بر این باشد که حق الناس اثر بدی برای فرد پس از مرگ دارد و اگر در رکاب پیامبر(ص) هم باشیم آمرزیده نمی‌شود.

مسئول اجتماعی حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) بهار ادامه داد: اگر خداشناسی قوی داشته باشیم و از مبنا اعتقاد به امامت و معاد و دیگر اصول دین داشته باشیم محال است که در بین تلاطم امواج رسانه‌ای و تبلیغات فرهنگ مدرن غربی به دام دشمنان اسلام و خانواده اسلامی بیفتیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار