خبرهای داغ:

برگزاری جلسه توجیهی پیشگیری از طلاق در حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند

همدان-جلسه توجیهی پیشگیری از طلاق در حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۵۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، زهرا قروه‌یی سر مربی صالحین در جلسه توجیهی پیشگیری از طلاق که با حضور فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه پدر و مادر و اطرافیان و مشاورین این است که مشکلات زوجین را رفع کنند و آنها راهنمایی کنند‌.

وی افزود: زوجین نیز در این راستا گذشت داشته باشند و صبر و قناعت را پیشه کنند و سعه صدر خود را برای تحمل سختی‌ها بالا ببرند چراکه خداوند جبار برای هر دو به خوبی جبران می‌کند.

سرمربی حلقه صالحین حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند با بیان اینکه خداوند طلاق را آخرین راه قرار داده چراکه در اولین راه نباید طلاق صورت گیرد، با اشاره به آیات اولیه سوره طلاق در قرآن کریم اظهار کرد: نباید در زمان طلاق همسرانتان را از خانه بیرون کنید، شاید خداوند میل به رجوع يکديگر و بازگشت به زندگی مشترک را در وجود انها قرار دهد.

وی با بیان اینکه اساس و بنیان خانواده، زن است که باید قدرت تحمل و گذشت بالاتری داشته باشد، گفت: باید سعی کنیم دختران و پسران خود را طوری آموزش دهیم که در مقابل سختی‌ها و مشکلات زندگی صبور و مقاوم باشند و به خدای متعال توکل کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات