خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده الموت؛

همگانی شدن گفتمان جهادی و بستر سازی مشارکت مردمی، مهمترین رسالت بسیج سازندگی است

سرهنگ صادقپور گفت: همگانی شدن گفتمان جهادی و بستر سازی برای گسترش و مشارکت حضور مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان داوطلب در فعالیت های جهادی و خدمت رسانی، راهی موثر در راستای تحقق عدالت و پیشرفت و مهمترین رسالت بسیج سازندگی و جریان جهادی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۷۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ صادق پور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه گروه‌های فنی از مناطق سیل زده الموت بازدید کرد.

سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه این بازدید بیان کرد: در پی بارش های سیل آسای اخیر در برخی از مناطق استان قزوین از جمله منطقه الموت با وقوع سیل، خساراتی به زمین‌های کشاورزی شالیزارها و باغات وارد شده که با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تعدادی از ماشین آلات سازمان بسیج سازندگی به همراه گروهای جهادی فنی به این مناطق اعزام شده اند تا نسبت به کمک رسانی برای احیای زمین‌های کشاورزی یاری نمایند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: نقش بسیج سازندگی سپاه در محرومیت زدایی و اشتغال زایی بر کسی پوشیده نیست. امروز یک گفتمان مشترک بین مسئولان نظام تحت عنوان کار جهادی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم جاری و ساری است. همگانی شدن گفتمان جهادی و بستر سازی برای گسترش و مشارکت حضور مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان داوطلب در فعالیت های جهادی و خدمت رسانی، راهی موثر در راستای تحقق عدالت و پیشرفت و مهمترین رسالت بسیج سازندگی و جریان جهادی است و در سند 10 ساله اعتلای بسیج که مورد تایید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد بدان اشاره شده است. 

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: جهادگران بسیج سازندگی سپاه، در سرتاسر استان در امور مختلف چون محرومیت زدایی، اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و اشتغالزایی، مقابله با کرونا، مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و غیره مشغول خدمتگزاری هستند و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان همچون گذشته در راستای رسالت محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پای کار است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار