نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سرنوشت منافقین درس عبرتی برای دشمنان انقلاب اسلامی است که با وجود انواع توطئه‌ها و جنایت‌ها به اهداف شوم خود نرسیدند.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

بهزاد علیزاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رسانه گفت: منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ماهیت واقعی خود را پنهان کرده  و با  طرح شعارهای جوان‌پسند شروع به جذب جوانان کرد. آزادی‌های بعد از پیروزی و شوروشوق به وجود آمده در جوانان برای شرکت در فعالیت‌های سیاسی نیز به این امر دامن زده، عدۀ زیادی جذب سازمان شدند که باعث شد تا هرچه بیشتر زمینه اقدامات این سازمان هرچه بیشتر فراهم شود.

وی افزود: منافقین خیلی زود ماهیت واقعی خود را آشکار کرده و به جنگ علیه جمهوری اسلامی پرداخته و اقدام به ترورهای متعدد و کشتار مردم بی‌گناه کرده و تلاش داشتند تا با وصل‌شدن به کشورهای غربی و آمریکایی آن‌ها بر ایران مسلط سازند.

علیزاده در ادامه گفت: منافقین در دوران دفاع مقدس هم با رژیم صدام هم پیمان شده و به جنایت علیه ملت ایران پرداختند تا اینکه در عملیات مرصاد بساط آن‌ها برچیده شد درحالی‌که خود را آماده می‌کردند تا در تهران سخنرانی کنند؛ اما از درایت امام خمینی (ره) و اراده مردم غافل بودند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منافقین یکی از دشمنانی بودند که علیه ملت ایران به دشمنی و توطئه پرداختند ودر طول تاریخ انقلاب اسلامی مانند امثال منافقین گروهک ها و جریان های متعددی بودند که با وجود بودجه های فراوان و تجهزات متعدد به هدف خود نرسیدند و این نشان دهنده هدف والای جمهوری اسلامی است که دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی یادآور شد: سرنوشت منافقین درس عبرتی برای دشمنان انقلاب اسلامی است که با وجود انواع توطئه‌ها و جنایت‌ها به اهداف شوم خود نرسیدند و دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی امروز در جایگاهی ایستاده که قدرت بازدارندگی دارد در عرصه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کرده  تا در مقابل دشمنان هر لحظه آماده باشد و به دوردست‌ترین نقاط دنیا دست پیدا کرده و برای هر اقدامی آماده باشد.

ارسال نظرات