خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شیرین سو:

معادلات جهانی در حال تغییر است

همدان-امام جمعه شهر شیرین سو گفت: معادلات جهانی در حال تغییر است و ما باید در این معادله در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و... تاثیرگذار بوده و در راستای پیشرفت و آبادانی جامعه و ایران اسلامی قدم برداریم.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ملکی در نمازجمعه این هفته شهر شیرین‌سو ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) بسیار اهل عبادت بود و به نوافل دینی در کنار واجبات بسیار اهمیت می‌دادند.

وی بیان کرد: از نظر امام جواد (ع) یکی از عوامل خشنودی و رضایت خداوند مهربانی و خوش رو بودن است که در زندگی انسان بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه شهر شیرین سو ادامه داد: یکی دیگر از عوامل رضایت خداوند، صدقه زیاد دادن است و همین عامل خیر باعث می شود فقر و تنگدستی در جامعه کم شود.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهوری به آمریکای لاتین یادآور شد: سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین چندین دستاورد داشت که یکی از آنها بستن قرارداد و مناسبات اقتصادی است که دو برابر برجام دولت قبل برای ما سودآور خواهد بود.

ملکی در پایان افزود: معادلات جهانی در حال تغییر است و ما باید در این معادله در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و... تاثیرگذار بوده و در راستای پیشرفت و آبادانی جامعه و ایران اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار