خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

آغاز عملیات اجرایی بازار بزرگ مبلمان و منبت ملایر

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: عملیات اجرایی بازار بزرگ مبلمان منبت ملایر آغاز خواهد شد چند بازار بزرگ با بهترین امکانات تفریحی و گردشگری در دست طراحی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۴۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در همایش فعالان مبلمان منبت شهرستان ملایر، اظهار کرد: در حوزه مبلمان و منبت نیاز به توسعه زیرساخت‌های کلی و بازارهای بزرگ و پیشرفته داریم.

وی افزود: در همین رابطه طی هفته‌های آینده با همتی که در مجموعه شهرستان وجود دارد، عملیات اجرایی بازار بزرگ مبلمان و منبت ملایر آغاز خواهد شد چند بازار بزرگ با بهترین امکانات تفریحی و گردشگری در دست طراحی است.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: در راستای تامین زیرساخت‌های این هنر صنعت، بالغ بر ۳۰۰ هکتار عملیات در حوزه مبل و منبت در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای برند جهانی مبلمان منبت در گرو وفاق و همدلی و فهم درست آن است، ادامه داد: تمام مجموعه شهرستان مصمم هستند اتفاقات خوبی در حوزه مبلمان منبت به ویژه چهارمین جشنواره در شهر ملایر رقم بخورد.

اسماعیلی تصریح کرد: پیگیری‌های نمایندگان در حوزه‌های مختلف کاری در سطح کلان و ملی به ویژه مبل و منبت، کسب مجوز 5 هزار ثانیه تبلیغات رایگان از طریق رسانه ملی به همت حجت الاسلام آزادیخواه و تلاش‌های فعالان این حوزه قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: مبلمان منبت امروز به اسم ملایر ثبت شده و باید برای حفظ و ارتقای آن بکوشیم، چرا که این هنرصنعت در داخل و خارج رقبای جدی دارد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مبل و منبت جدی‌ترین حوزه توسعه اقتصادی شهرستان ملایر است، گفت: در حوزه مبلمان منبت هیچگونه محدودیتی برای توسعه نداریم و از ناحیه مبل و منبت، افق بلندمدت چشم‌نوازی مقابل ملایر است.

وی ادامه داد: در این حوزه باید متعصبانه تصمیم بگیریم و کاربردی برنامه‌ریزی کنیم، چراکه مبل و منبت و صنایع دستی هویت ملایر شده و از ما جدانشدنی است.

اسماعیلی عنوان کرد: خوب تشخیص دادن، فهم درست و خوب عمل کردن ضرورتی مهم در راستای حفظ و ارتقای هنر صنعت مبلمان و منبت ملایر است.

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره مبل و منبت برای ما بسیار مهم است، در این زمینه هشت کمیته تشکیل و جلسات ستاد مرتب تشکیل می‌شود، افزود: هر کدام از ما باید سفیر مبل و منبت ملایر باشیم و این شرایط را قدر بدانیم.

فرماندار ویژه ملایر ابراز کرد: قرار است شهر ملایر همانند ایام عید زیباسازی و نوسازی شود و هر شب یک جشنواره برگزار می‌کنیم و میزبان شخصیت‌های ملی و سفرا هستیم.

وی گفت: باید مجموعه قوی و متحدی در حوزه مبل و منبت ملایر شکل گیرد و تعاونی تامین و توزیع قوی داشته باشیم تا با قدرت بتوانیم با اتاق‌های بازرگانی دنیا برای تامین مواد اولیه و صادرات مذاکره کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با همتی که امروز در مجموعه شهرستان در بخش دولتی و خصوصی شکل گرفته، روز به روز وفاق و وحدت بیشتر خواهد شد و بهترین جشنواره ادوار گذشته را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار