خبرهای داغ:

برگزاری اولین دوره تربیت مربی "عفاف و حجاب" ویژه فرهنگیان خراسان جنوبی

اولین دوره تربیت مربی "عفاف و حجاب" ویژه فرهنگیان استان خراسان جنوبی با حضور ۱۰۰ نفر از فرهنگیان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۳۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اولین دوره تربیت مربی "عفاف و حجاب" ویژه فرهنگیان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

دکتر فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در دوره تربیت مربی فرهنگیان استان با تشریح مسائل روز جامعه به تبیین هویت ایرانی اسلامی، جریان شناسی حجاب در ایران، تبیین عزت و اقتدار ملی با استناد مباحث علمی اندیشمندان اسلام و جهان پرداخت.

وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت کادر تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری، معلمان متعهد را افسران خط مقدم جهاد تبیین برای نسل چهارم انقلاب برشمرد و افزود: تخصص و تعهد توامان لازمه نقش پذیری موثر جوانان در گام دوم انقلاب است.

 

موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حاشیه این دوره، با اشاره به همکاری بسیج فرهنگیان در برگزاری این دوره، افزود: این دوره با هدف توانمندسازی کنشگران عفاف وحجاب، به ویژه ائمه جماعات مدارس و مربیان پرورشی بهارستان علم و ادب برگزار می‌شود.

وی تبیین مسائل و مطالب صحیح دینی، فرهنگی و اجتماعی، اثر‌گذاری موثر و مفیدی بر جامعه دختران و پسران دانش آموز و بصیرت افزایی قشر آینده ساز انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی و تربیتی عنوان کرد.

به گفته موسوی نژاد، دوره آموزشی تربیت مربی زیست عفیفانه در پنج سرفصل با محوریت حجاب و عفاف از منظر امر به معروف و نهی از منکر، مسائل مهم عفاف و حجاب در عصر حاظر، اهمیت حجاب و عفاف در آموزش و پرورش، تبیین مسأله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

در این دوره ۱۰۰ نفر از فرهنگیان استان آموزش‌های تربیت مربی حجاب و عفاف (زیست عفیفانه) را فرا گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار