خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

اعزام ۱۵ گروه جهادی دانشجویی خراسان جنوبی به مناطق کم برخوردار

موسوی زاهد گفت: تابستان امسال حدود ۱۵ گروه جهادی به تعدادی ۲۰۰ دانشجو به مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۲۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مصطفی موسوی زاهد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تابستان امسال برنامه‌های متعددی برای دانشجویان دانشگاه‌های استان پیش بینی شده است، گفت: تعداد ۲۵ نفر از دانشجویان بسیجی استان به خرداد ماه امسال به دوره «بیعت» اعزام شدند و این‌ها سال آینده جزو مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان به طرح ولایت کشوری از دیگر برنامه‌های پیش رو است، گفت: از خراسان جنوبی تعداد ۳۶ دانشجو شامل ۱۸ خواهر و ۱۸ برادر به دوره طرح ولایت کشوری اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه عهد خدمت و حضور دانشجویان جهادگر استان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، گفت: تابستان امسال حدود ۱۵ گروه جهادی به تعدادی ۲۰۰ دانشجو به مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر اعزام می‌شوند.

موسوی زاهد با بیان اینکه همچنین دوره خط امام (ره) با حضور ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در تیرماه درمرکز استان برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این دوره، سال آینده به طرح ولایت اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنین برای دانشجویان ورودی جدید در حال برنامه ریزی برای برنامه‌های جدید هستیم، گفت: امسال سازمان برنامه ویژه‌ای رابرای دانش آموزانی در نظر گرفته که سال آینده وارد دانشگاه می‌شود که این‌ها به بسیچ دانشجویی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار