خبرهای داغ:
نشست صمیمی خبرنگاران با مسوولان پایگاه‌ها و مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسن مجتبی علیه الاسلام ، در حوزه حضرت نرجس سلام الله برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۶۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

نشست صمیمی خبرنگاران ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین وجدانی مسول روابط عمومی ناحیه امام حسن مجتبی علیه الاسلام ، یکی از ظرفیت‌های منطقه پردیسان را حضور خبرنگاران این منطقه دانست و عنوان کرد: یکی از الزامات خبرنگاری آگاهی از علم روزنامه‌نگاری و نگارش خبر ، دانستن سیاست‌های خبری و راهبردهای سازمانی محل خدمت، رعایت مقدمات خبرنویسی و غیره است.

وی ادامه داد: همچنین از وظایف مهم مسئولان روابط عمومی جستجوی اطلاعات و اخبار و انتقال درست و صحیح در بین مخاطبان و جامعه است.

در ادامه تقی نژاد مسئول روابط عمومی حوزه حضرت نرجس (س) هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی و تعامل بین خبرنگاران و روابط عمومی‌های پایگاه‌ها دانست و عنوان کرد: به خاطر اهمیت روابط عمومی و اینکه رکن اصلی یک پایگاه هست فرماندهان را دعوت کردیم تا به اهمیت موضوع پی ببرند و توجیه کافی در رابطه با بحث روابط عمومی و خبرنگاران انجام شود.

وی خروجی این نشست صمیمانه را همراهی بیشتر فرماندهان در بحث روابط عمومی و حضور پررنگ نوجوانان در دوره‌های خبرنگاری دانست.

همچنین خانم محسنی فرمانده حوزه حضرت نرجس سلام الله ، در این جلسه از زحمات و تلاش خبرنگاران افتخاری حوزه جهت انعکاس اخبار بسیج تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ غفوری

ارسال نظرات
آخرین اخبار