مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سند تحول دغدغه رهبر انقلاب است، لذا نگاه ویژه و جدیت خاصی در اجرای این سند داشته باشید.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نشست مدیران بسیج فرهنگیان کشور، اظهار کرد: هر کجا انقلاب اسلامی مطرح است، نام امام راحل بر رأس آن می‌درخشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام راحل تمام کار‌ها را برای رضای خداوند متعال انجام می‌دادند و رضایت خدا یکی از شاخص‌های تحقق انقلاب اسلامی و عظمت امام راحل بود.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به یکی از ویژگی‌های خاص امام خمینی(ره)، تأکید کرد: امام راحل بر ادای تکلیف تأکید داشتند، نباید فراموش کنیم که همه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به عجز آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکا با وجود فرهنگ و روحیه بسیج در ایران، نمی‌تواند نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران غلطی کند، همچنان این فرهنگ نشأت گرفته از عاشورا در جامعه جاری وساری است.

حجت‌الاسلام رضایی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، سند تحول را دغدغه رهبر انقلاب برشمرد و بیان کرد: نگاه ویژه و جدیت خاصی در اجرای این سند داشته باشید و بسیج و سپاه همچنان در کنار وزارت آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات