خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در 23 ذی القعده(به روایتی)، برگزاری طرح بصیرت خانوادگی همراه با سخنرانی و ذکر حدیث کسا با حضور نیروهای پایور وبسیجیان به همراه خانواده هایشان در محل اردوگاه شهر درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در 23 ذی القعده(به روایتی)، برگزاری طرح بصیرت خانوادگی همراه با سخنرانی و ذکر حدیث کسا با حضور نیروهای پایور وبسیجیان به همراه خانواده هایشان در محل اردوگاه شهر درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: این برنامه مخصوص بسیجیان عزیز و خانواده هایشان برگزار و از برنامه های متنوعی همچون خواندن حدیث کسا، سخنرانی و دکلمه خوانی برخوردار بود.

این فرمانده در ادامه افزود: این برنامه ابتدا با قرائت حدیث شریف کسا شروع و در ادامه حاج آقای علیجانی در خصوص مسائل خانواده مطالبی را عنوان نمود، و در ادامه همچنین یکی از برادران پایور با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد حجاب، راجع به مسائل روز و نقش حجاب در تربیت نسل پیش رونده ی انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی سخنانی بیان کرد.

این فرمانده بیان داشت: در ادامه این برنامه دکلمه خوانی توسط یکی از دختران نوجوان بسیجی در خصوص حجاب انجام شد.

این فرمانده در پایان گفت: ما در راستای افزایش و بالا بردن بینش بصیرتی بسیجیان عزیز و خانواده های گرامیشان بصورت همه جانبه در میدان عمل حاضر بوده و هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها