طرح "وکالت در مساجد" سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح با هدف بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی مردم در مسجد ثارالله شهرک امام حسین علیه‌السلام یاسوج اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۵۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این طرح به همت سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان و با همکاری دادستانی مرکز استان این هفته در مسجد ثارالله(ع) برگزار شد.

در این برنامه که با حضور حمید نادریان معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی مرکز استان، معاون دادستانی در امور اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان، رئیس کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان و همراهی جمعی از وکلا برگزار شد از نزدیک مشکلات حقوقی و قضایی مردم مورد بررسی قرار گرفت.

ساکنان شهرک امام حسین علیه‌السلام، محله‌های اطراف و حتی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرح موضوع خود به مسجد آمده بودند با مسئولان و وکلا دیداری صمیمانه داشتند.

بررسی مشکلات حقوقی و قضایی، پرونده‌های مختلف و مطالبات مردمی تا گفتگو در مورد آینده رشته حقوق از برنامه‌های این هفته طرح بود.

اجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرحاجرای طرح

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار