خبرهای داغ:
تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت اهلبیت«ع» حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی با خانواده شهید محمد وکیلی نیا دیدار و از صبر و‌ایستادگی خانواده شهدا قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۱۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

دیدار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اهلبیت «ع»rl با خانواده شهید محمد وکیلی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اکبری فرمانده پایگاه اهلبیت«ع» در ابتدای این دیدار، بیان کرد: ما هرچه داریم از شهداست و طبق فرموده حضرت امام راحل خانواده شهدا چشم چراغ مملکت‌اند به این عنوان که اگر چراغ راهنما نداشته باشیم گمراه می‌شویم و اگر هم از خانواده شهدا دور بشویم به تعبیر مقام معظم رهبری عذاب اللهی گریبان ما شده است.

در ادامه پدر شهید محمد وکیلی نیا طی سخنانی بیان داشت: شهید محمد وکیلی نیا جوانی بسیار مؤمن و متدین اهل نماز و درس بود، شهید دست بخیری داشت و مشکلات مردم را حل می‌کرد، مردمی که توان جسمی و مالی برای خرید نفت را نداشتند شهید وکیلی نیا این کار را برایشان انجام می‌داد.

آقا بزرگی داماد این خانواده و پسر خاله شهید نیز گفت: این شهید خصلت و ویژگی‌های مهمی داشت حتی چندین بار به جبهه رفت و حتی یک مرتبه زخمی شد که تا در آستانه شهادت پیش رفت که با کمک پزشکان حال وی روبه مساعد شدن پیش رفت و اگر پزشکان نبودند ترکش به حدی در بدن بود که در همان دفعه به شهادت می‌رسید.

وی ادامه داد: شهید تمام موجودی که داشت را خرج فقرا می‌کرد که حتی چندین خانواده را تحت پوشش خود قرار داده بود که بعد از شهادتش خانواده شهید متوجه این کار شهید می‌شوند.

اقابزرگی اضافه کرد: از نظر تحصیلی رتبه سوم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بود که در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۸ در دوره آموزشی بسیج به نیرو‌ها در کوه‌های برف گیر تهران بزرگ به رفقای شهیدش پیوست.

انتهای پیام/سید یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار