معاون فرهنگی سپاه کربلا از ساماندهی ۲۵ گروه جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی دریا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۹۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ سعید آهنگر صبح پنجشنبه در جلسه هماهنگی کنشگران فرهنگی سواحل در ساری با اشاره به مشکلات دیرینه سواحل که از فقدان اعتبار در رنج بود افزود: برای اولین بار با اقدام در خور تحسین دولت سیزدهم سال قبل ۱۷ میلیارد تومان بودجه اختصاصی برای طرح‌های دریای مازندران هزینه شد.

وی با تقدیر از اقدام مؤثر و ابتکاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در نشست با حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی برای اجرای طرح‌های فرهنگی در سواحل یادآور شد: تأمین وپرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق در سواحل دریا با حمایت استانداری مازندران طی سال گذشته بیانگر احساس مسئولیت دولت سیزدهم در این حوزه است.

وی اظهار کرد: استانداری مازندران در اقدامی بی سابقه طی دودهه گذشته، اجرای طرح‌های فرهنگی را برای مسافران دریا عملیاتی کرد که با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

این مسئول فرهنگی گفت: امسال با حضور ۲۵ گروه جهادی فرهنگی طرح‌های مؤثر در حوزه امنیت اخلاقی و نشاط اجتماعی در سواحل دریای مازندران اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی در سواحل خاطر نشان کرد: نوآوری در طرح‌های فرهنگی با المان‌های فرهنگ بومی دیار علویان با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی دریا با رویکرد مردمی نیاز و مطالبه مسافران است.

ارسال نظرات