خبرهای داغ:

یادداشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سرافراز» جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادداشتی را در اختیار خبرگزاری بسیج قرار داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

یادداشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سرافراز» جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین «سرافراز» جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادداشتی را در اختیار خبرگزاری بسیج قرار داد.

متن این یادداشت به قرار زیر است:

حضرت امام خمینی"رحمت الله علیه" شخصیت جامع الاطراف و جامع الاضداد و تالی تِلو معصوم"علیهم السلام"بودند. امام خمینی" ره" احیاگر علوم الهی بود. امام عزیز ما، جان ها را حیات دوباره بخشید و در پرتو این احیاء، علوم الهی را زنده کرد. امام خمینی"ره" مظهر انسان کاملی است که در مکتب اهل بیت"علیهم السلام" پرورش یافته است. 

در نگاه امام، شناخت دشمن، بصیرت افزایی، دوری از شتاب زدگی و معرفی آسیب‌هایی که از استکبار به جامعه اسلامی می‌رسد، از جمله مهم ترین اولویت‌های انقلاب اسلامی است.

به گونه ای که، از همه راه‌ها و شیوه‌های نفوذ و تسلط دشمن بر کشور اطلاع و حساسیت داشت و بر تربیت نیروی انسانی همراه با بصیرت افزایی تاکید می‌کردند.امام خمینی"رضوان الله علیه" حقیقتی است که بر تارک دنیای معاصر، همواره می درخشد. امام عزیز، مصداق بارز انسان وارسته و انسان کامل و در زمره اولیاء الهی است. حضرت امام خمینی"رضوان الله علیه" دارای خصوصیات و ویژگیهای منحصر به فردی، از جمله تقوا، زهد، تهذیب نفس، آزادگی، عشق به خدا، غیرت دینی، تواضع، صبر و جاذبه و دافعه بودند. امام خمینی"رضوان الله علیه" اسلام شناس بزرگی بودند که با تمام وجود، اسلام را درک نموده و اسلام خواهی را مهمترین مسئله زندگی مسلمانان گرداند و به فرموده مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز، این انقلاب بی نام خمینی، در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها