خبرهای داغ:
لشکر14امام حسین(علیه السلام) :

جلسه سیاسی همراه با پرسش و پاسخ با حضور دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

به منظور بالا بردن بینش بصیرتی و افزایش سطح آشنایی کارکنان با مسائل سیاسی روز کشور جلسه سیاسی همراه با پرسش و پاسخ با حضور دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۰۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن بینش بصیرتی و افزایش سطح آشنایی کارکنان با مسائل سیاسی روز کشور جلسه سیاسی همراه با پرسش و پاسخ با حضور دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: این جلسه با عنوان جلسه سیاسی در حسینیه ثارالله لشکر14امام حسین(علیه السلام) با سخنرانی دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همراه با پرشس و پاسخ پایوران همراه بود، در این جلسه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سخنان خود را با یاد همه شهدای لشکر از شهدای دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافعان حرم و امنیت و یاد کسانی که در این لشکر مقدس خدمت میکردند و حال دستشان از این دنیا کوتاه شده است، آغاز کرد.

این نماینده قسمت اول صحبتهای خود را با مسئله آب در کل کشور آغاز کرد، از آبهای رود هیرمند وسدهایی که روی این رودخانه بسته شده تا رودخانه های غرب کشور مثل دجله  فرات یا آبهای شمال غرب کشور مثل دریاچه ارومیه و...، وعنوان نمود که روداهایی مثل هیرمند به این دلیل روی آنها سد بسته شده که امروزه بعضی از مقامات افغانستان اینطور مطرح کرده اند که ما نفت نداریم، آب در برابر نفت و در حال حاضر در حال کار کردن روی این مسئله هستند.

نماینده مردم اصفهان قسمت دوم بحث خود را به اقتصاد و معیشت قرار داد و گفت: با تشکیل شدن مجلس انقلابی از لحظه های اول مجلس را درگیر مسائل متفرقه کردند تا مجلس  از راه و مسیر خود منحرف شود و نتواند انقلابی روی مسائل مهم کار کند، این مجلس ابتدا باید کارهایی مهم را انجام می داد مثل معیشت و اقتصاد، کارهای مجلس همزمان با دولت قبل و بعد دولت جدید، فضایی که دولت قبل کاملا با آن مخالف بود و اهداف و شعار خود را همانطور که ملت دیدند از اول تا روز آخر دنبال می کرد مثل سند2030 یا برجام و... به هیچ عنوان هم از مواضع خود کوتاه نمی آمد.

در پایان این جلسه دکتر مقتدایی به سوالات و شبهات نیروها در غالب مسائل اقتصادی، معیشتی، مسائل امنیت ملی، دیپلماسی آب، دستاوردهای دولت، مسئله حجاب، شفاف سازیها در دولت و مجلس، بحث معافی های خودرو، مسکن های مهر، فسادهای مالی، مسائل مرزی، حقوق کارمندان، تورم ومهار آن و.... با صبر وشکیبایی پاسخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار