تمام زندگی امام رضا(ع) صرفِ خدمت و گره گشایی از نیازمندان می شد/ارتزاق زیر پرچم متبرک و منور رضوی، یک نعمت الهی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد، ارتزاق زیر پرچم متبرک آستان قدس رضوی، را یک نعمت الهی برشمرد و گفت: تمام زندگی امام(ع) به جای منفعت گرایی، صرفِ ایثار، خدمت و گره گشایی از نیازمندان می شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۴۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خرسان رضوی از گناباد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در آیین پرچم گردانی امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی و جمعی از سبزپوشان حریم ولایت و عاشقان آن امام همام در ناحیه سپاه گناباد برگزار شد، با اشاره به کرامات امام رضا(ع) و سیره زندگی امام که مملو از خدا و معنویت بود، اظهارکرد: تمام زندگی امام(ع) به جای منفعت گرایی، ایثار، خدمت و گره گشایی از نیازمندان است.

حجت السلام عباسعلی فاطمی با بیان اینکه سفره ای که امام مهربانی های پهن می‌کند همه بر سر سفره با عظمت ایشان مهمان هستند، افزود: فقیری درب خانه حضرت آمده و امام دستش را از پنجره بیرون می‌کند که نکند چشمش به چشم امام بیفتد و فقیر خجالت بکشد.

وی با اشاره به اینکه اصل کرامت را از اصول و سیر و سبک زندگی امام  رضا(ع) دریافت می کنیم، گفت: پرچم   متبرک به آستان قدس رضوی، یک رزق است که تقدیم ما شده است  که امروز تقدیم شما عزیزان .

وی به با بیان خاطره ای از حضرت آقای وحید خراسانی در مورد عنایت و توجه خاص حضرت و یادآورشد: یکی از بزرگواران چهل سال نماز شبش را کنار حرم امام خواند و مدتی مریض شد بعد از مریضی شکایت خود را به حضرت می‌کند؛ شبی در عالم خواب دید که دو نفر از خادمان حرم مطهر با شاخه گلی به سراغ ایشان آمدند و گل را تقدیم وی کردند وی گفت؛ به محض اینکه این گل به دست بنده رسید تمامی مریضی های بنده خوب شد و وقتی از خواب بیدار شدم با مشاهده گل در دست تمامی امراض بنده از بدنم دفع شده بود.

فاطمی با اشاره به اینکه پیراهن یوسف گاهی چشم های یعقوب را بینا می‌کند اضافه کرد: همه در ذیل توجه و عنایت این خواهر و برادر دو بزرگوار قرار داریم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار