در هفته مقاومت و پیروزی صورت گرفت؛

یادمان شهدای گمنام صالح آباد افتتاح شد + عکس

یادمان پارک شهدای گمنام صالح آباد در هفته مقاومت و پیروزی گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور سردار غفورپور، مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندار و فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۱۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح آباد، یادمان پارک شهدای گمنام شهرستان صالح آباد در هفته مقاومت و پیروزی گرامیداشت فتح خرمشهر و با حضور سردار مجتبی غفورپور مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندار، فرماندهان نظامی، انتظامی، بسیج، شهردار، مدیر دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جمعی از مسئولان،مردم و خانواده های شهدا افتتاح شد.

مدیر دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صالح آباد در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام، اظهارکرد: پنج شهیدگرانقدر گمنام تفحص شده در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در تاسوعای حسینی سال ۱۳۸۴ باعزت و احترام در بوستان و پارک این شهرخاکسپاری شدند و ازهمان زمان موضوع افتتاح یادمانی مناسب برای آرامگاه این پنج شهیدگمنام عزیز مطرح شد.
یادمان شهدای گمنام صالح آباد افتتاح شد
علیرضا خسروی با اشاره به پیگیری های مجدانه مسئولان و هزینه کرد خیر نیکوکار در خصوص افتتاح یادمان شهدای گمنام تصریح کرد:بحث بازسازی و تغییر یادمان شهدا تقریبا از اواخر سال گذشته باجدیت در دستور کارقرارگرفت و با ورود خیر نیکوکار و تلاش‌های فرمانداری، شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج پس از گذشت حدود ۱۸سال از زمان تدفین پیکر مطهر شهدا در این بوستان و پارک، شاهد افتتاح این یادمان بودیم.
یادمان شهدای گمنام صالح آباد افتتاح شد

وی در ادامه افزود:د رراستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و خیر وب رکت در منطقه کلنگ زنی ساخت مزار شهدای گمنام درمحوطه مهدیه شهرجنت آباد نیز باحضور مسئولان و مردم شهیدپرورجنت آبادبه زمین زده شده تاان شاءالله و بزودی شاهد تدفین شهدای گمنام در این شهر هم باشیم.
یادمان شهدای گمنام صالح آباد افتتاح شد

گفتنی است درعاشورای سال ۱۳۸۴پیکرمطهرپنج شهیدگمنام تفحص شده درمناطق عملیاتی وعملیات خیبر جزیره مجنون،والفجرمقدماتی،منطقه شرهانی،کربلای پنج پس ازتشییع دربردوش مردم شریف صالح آباد درپارک مرکزی شهرتدفین شد.

خبرنگار/فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار