مدیر کانون فرهنگی تبلیغی مسیر آرامش خبر داد:

پخش زنده «خاطرات ماندگار» رزمندگان تایبادی/تماشای 30 هزار بیننده از این برنامه مجازی + فیلم

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی مسیر آرامش از پخش «خاطرات ماندگار» رزمندگان تایبادی به صورت زنده و لایو به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد و گفت: 30 هزار بیننده این برنامه مجازی را به صورت آنلاین تماشا کردند.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، حجت الاسلام قاسم حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر، اظهارکرد: از برنامه مجازی پخش «خاطرات ماندگار» رزمندگان تایبادی به صورت زنده و لایو که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا شد 30 هزار شرکت کننده به صورت آنلاین تماشا کردند.

وی به بخش این برنامه زنده همزمان در چندین اپلیکیشن داخلی برای اولین بار اشاره کرد و  بیان خاطرات زیبا با بیان ساده از زبان رزمندگان عملیات بیت المقدس، برقراری ارتباط زنده باسردار محمدی، مشاور عالی معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران، تبیین عوامل موفقیت در عملیات بیت المقدس و جایگاه شهید و شهادت توسط سرهنگ شمس، فرمانده  ناحیه مقاومت را از بخش های جذاب این گفتگوی تصویری برشمرد.

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی مسیر آرامش به پخش کلیپ های تبیینی پیرامون عملیات بیت المقدس، زیارت مجازی حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و پخش نماهنگ های زیبا به مناسبت دهه ی کرامت از دیگر برنامه های این گفتگو تصویری اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار