خبرهای داغ:
سردار کاجی

رمز نفوذ سردار شهید سلیمانی در دلها، ذوب شدن در ولایت و اعتقاد به زنده بودن شهداست

شاهرود_ نویسنده، راوی و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: رمز نفوذ سردار شهید سلیمانی در دل‌ها و قلب‌ها ذوب بودن در ولایت و اعتقاد راسخ به شهدا و زنده بودن آن‌ها بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۰۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

رمز نفوذ سردار شهید سلیمانی در دلها، ذوب شدن در ولایت و اعتقاد به زنده بودن شهداستبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حسین کاجی در گردهمایی سراسری رزمندگان و ایثارگران بخش مرکزی شهرستان شاهرود در مسجد جامع شهر رویان با گرامیداشت ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و سالروز حماسه فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس با بیان اینکه در قرآن ۲۰۰ آیه به ذکر و تاکید بر گرامیداشت ایام الله‌ها دارد، افزود: در عملیات بیت المقدس بیس از ۶ هزار شهید و ۱۶ هزار جانباز تقدیم کردیم تا خرمشهر آزاد شد و صدام بسیار تاکید داشت که این شهر را حفظ کند و نتوانست.
او با بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس به اهمیت ایستادگی و مقاومت و تبعیت از ولایت تاکید کرد و از رزمندگان و ایثارگران خواست تا راه شهدا را فراموش نکنند.
کاجی با بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی هیچ وقت شهدا را مُرده ندانست، گفت: او واقعا به آیه شریفه قرآن که شهدا زنده هستند اعتقاد و عمل کرد و در این مسیر هیچگاه از حضور شهدا و مدد و کمک آن‌ها غافل نبود.
او با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی جزو ۱۰ فرمانده برار دفاع مقدس نبود و خود نیز بدان اذعان داشت، افزود:، اما رمز اینکه سردار سلیمانی فرمانده محور مقاومت شد و در دل‌ها نفوذ کرد چیست؟
این نویسنده و راوی و فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و اعتقاد راسخ به زنده بودن شهدا و مدد گرفتن از آن‌ها داشت و این رمز سبب ماندگاری و نفوذ او بر دل‌های همه مردم شده است.
او با اشاره به خاطراتی شیرین از این سپهبد شهید تاکید کرد: سردار سلیمانی شهدا را همیشه حاضر و ناظر می‌دید و در تمام کارهایش از آن‌ها کمک و مدد می‌گرفت و مشکلات را حل می‌کرد.
کاجی با تاکید بر توجه به سیره شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها گفت: همه رزمندگان و ایثارگران باید فراموش نکنند که با شهدا زیسته اند و آن‌ها امروز منتظر هستند تا این نظام به سر منزل مقصود برسد.
در این نشست حجت الاسلام صلایی جلائی امام جمعه شهر رویان نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام فتح خرمشهر و دهه کرامت از برگزار کنندگان این مراسم بزرگ از جمله ستاد یادواره شهدای شهر رویان، پایگاه‌های بسیج ثارالله و حضرت مریم (س)، حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، هیات امنا مسجد جامع، کانون خادمیاران رضوی و مرکز نیکوکاری و شهردار و شورای اسلامی شهر رویان تقدیر و تشکر کرد و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه نسل جوان تاکید کرد.
مرتضی احمدیان مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه کرامت و یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عملیات بیت المقدس به ویژگی مهم ولایتمداری شهدا اشاره کرد و با بیان خاطراتی از شهدای امام رضایی بر توجه به سیره شهدا در خدمت به مردم و تبعیت از ولایت تاکید کرد.
در این مراسم حاج علیرضا غضنفری شاعر رزمنده و جانباز دفاع مقدس نیز شعری در وصف شهدا و رزمندگان قرائت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار