خبرهای داغ:
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان‌جنوبی:

ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان استان مناسب برای حمایت از زندانیان

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان در نشست تخصصی حوزه کاری خود گفت: انتظار ویژه از قراگاه اجتماعی زندان‌ها با حضورسازمان بسیج حقوقدانان را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «مجید آذرمهری» بابیان این که به لحاظ سازمانی در بعضی حوزه‌ها محدودیت‌های داریم افزود:، اما با راه اندازی قرارگاه اجتماعی زندان‌ها در کنارسازمان بسیج حقوقدانان از ظرفیت این نهاد مقدس می‌توانیم محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: هم اکنون در زندان‌های استان و انجمن‌های حمایت زندانیان بعضی از شهرستان‌ها انتظار می‌رود کمک ویژه‌ای ازسوی قرارگاه اجتماعی انجام شود.
وی عنوان کرد: این قرارگاه اجتماعی در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های اصلاح و بازاجتماعی شدن زندانیان، حمایت از خانواده زندانیان و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و اشتغال و حرفه‌آموزی، مطابق با اهداف سند تحول تشکیل شده.
«آذرمهری» تصریح کرد: ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان در استان زبان زدمی باشد که در قالب قرارگاه اجتماعی زندان‌ها می‌توانند در مباحث اشتغال، مدکاری، بهداشت ودرمان، کمک به زندانیان معسر، خانواده زندانیان نیازمند و معرفی خیرین می‌توانند کمک زندان ها، انجمن حمایت زندانیان و مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعداز خروج باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار