فرمانده سپاه ناحیه دلیجان:

خرمشهر نماد مقاومت و پایمردی ملت ایران است

فرمانده سپاه دلیجان گفت: خرمشهر نماد مقاومت و پایمردی مردم است و امروز هم باید به دشمنان گوشزد کنیم که ملت ایران همان مردم سوم خردادی هستند که هر ناممکنی را ممکن ساخته و در تمامی عرصه‌ها آنان را ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۸۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

خرمشهر نماد مقاومت و پایمردی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان، سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در نشست خبری تشریح برنامه‌های اجرایی سپاه و بسیج به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: دشمن بعثی زمانی که خرمشهر را تصرف کرد، بر دیوارهای شهر جمله آمدیم تا بمانیم را نوشته بودند اما اکنون انقلاب اسلامی پابرجا است.

وی فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد را دو واقعه فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: هرگاه با ایمان و اعتقاد به خداوند و در مسیر الهی حرکت نمودیم، خداوند یاری خود را نصیب ما کرد و مصداق این موضوع موفقیت های پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم در صدر اسلام و شکست داعش توسط نیروهای مقاومت در چندسال گذشته است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: فتح خرمشهر ثمره روح ایمان، آزادگی، وحدت و ایستادگی مردمی بود که در آن زمان توانستند دژ مستحکم دشمنان را در هم بشکنند و حماسه غرورآفرین را رقم زنند؛ امروز هم باید در این برهه حساس به دشمنان گوشزد کنیم که ملت ایران همان مردم سوم خردادی هستند که هر ناممکنی را ممکن ساخته و در تمامی عرصه‌ها آنان را ناکام گذاشتند.

سرهنگ نباتی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری درخصوص «خرمشهر ها در پیش است»، مشکلات روز جامعه و کشور را از مصادیق آن دانست و گفت: اگر بخواهیم همانند رزمندگان دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر موفق باشیم باید همان الگوی دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار بدهیم، این رمز موفقیت و پیشرفت کشور است.

وی در ادامه به برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در دلیجان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی، بروزرسانی تابلو‌ها و تبلیغات محیطی در سطح شهر، گلباران قبور شهدای شهرستان‌، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی، تقدیر از رزمندگان عملیات دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.
فرمانده سپاه ناحیه دلیجان ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون، میزگرد‌های سیاسی، دیدار خانواده شهدا و عملیات بیت‌المقدس را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها