نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

حمایت از تولید کنندگان اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد

تبریز- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی گفت: ارتقای سطح امنیت غذایی با حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی باید اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۹۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، ضمن گرامیداشت حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در این استان، گفت: ارتقای سطح امنیت غذایی کشور برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار باید اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد و در این راستا باید از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و باقی فعالان حمایت ویژه‌ای انجام گیرد.

وی به مخاطرات پیش روی بخش کشاورزی اشاره و بیان کرد: بخش کشاورزی با چالش تداوم پدیده خشکسالی و کاهش منابع آبی مواجه است، همچنین بیوتروریسم کشاورزی و بروز عوامل نوپدید، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، بنابراین باید سرمایه‌گذاری، بیمه و راندمان آبیاری در بخش کشاورزی افزایش و ضایعات کاهش یابد، توازن منطقی بین قیمت محصولات کشاورزی و قیمت نهاده‌ها ایجاد شود و با توجه به بازار بخش کشاورزی، سردرگمی صادرات و واردات محصولات کشاورزی رفع شود، رفع همه مشکلات بخش کشاورزی نیازمند مدیری توانمند است.

حجت الاسلام آل هاشم به خدمات سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در گذشته پرداخت و گفت: سیدمحمد آقامیری در جهاد سازندگی، سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش اقتصادی بازرسی ویژه ریاست جمهوری و ... حضور داشته و منشا اثر بوده و موفق عمل کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی همچنین در این دیدار ضمن تشکر از برگزاری گردهمایی روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در تبریز از پیشتازی و موفقیت های پی در پی روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان در طول سال های گذشته قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار