خبرهای داغ:

سپاه و بسیج برای تحقق شعارسال در کنار دستگاه های اجرایی پای کار است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: سپاه با لبیک به ندای رهبری، همراه دستگاه‌های اجرایی پیگیر رفع مشکلات و موانع تولید و رفع مهار تورم است تا شعار سال محقق شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال نامگذاری سال 1402 با نام "مهار تورم و رشد تولید" حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت این نامگذاری و وظایف ما در این حوزه اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله) از ۱۵ سال قبل روی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تاکید دارند و بیشتر نامگذاری ها که در طول سال‌های قبل صورت گرفته اقتصادی، تولید و اشتغال و غیره بوده است.

او افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری که "مهار تورم و رشد تولید" است که تورم در حال حاضر در جامعه وجود دارد و باید مسئولان دستگاه های اجرایی با همراهی مردم در جهت کنترل تورم تلاش کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه رهبری انگشت خود را روی نقطه‌‌ای که به استقلال اقتصادی و محقق شدن اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند گذاشته، گفت: این یک فرمان از طرف ایشان بوده و بر همه خصوصاً مسئولان لازم و ضروری است تا برای حل شدن مشکلات مردم با تمام توان ورود کنند و همراهی و کمک مردم در این زمینه نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.

فرزین بیان داشت: ما با تاکید بر اینکه تمام توانمان را برای تحقق شعار سال حضرت آقا به کار خواهیم گرفت و سپاه و بسیج با لبیک به ندای رهبری با حضور در صحنه‌های مختلف کمک کننده دولت بوده و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی های لازم انجام شده تا با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنترل تورم، نظارت، مبارزه با مفاسد اقتصادی کمک کننده باشیم.

او خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج علاوه بر حمایت از تولید، پیگیر وضعیت تولیدکنندگان و کارآفرینان است تا موانع تولید را از سر راه بردارند و مشکلات آنها را برطرف کنند و در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی ارتباط خوبی دارد و امیدواریم با همکاری هم شاهد محقق شدن شعار سال باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها