خبرهای داغ:

ویزیت رایگان خانواده های کم برخوردار در سرخه انجام شد

ارائه خدمات ویزیت رایگان به نیازمندان و اهالی محله شهرک امام (ره) به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج سازندگی، ویزیت رایگان بیماران خانواده های نیازمند و اهالی محله با تاکید بر مسجدمحوری و محلع محوری با حضور دکتر معماری پناه از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان به مدت دو روز در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان هر دو ماه یکبار با هدف کمک رسانی به افرادی که بیمه درمانی نداشته و یا توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند در پایگاه اجرا و تیم های پزشکی در کنار داوطلبان جمعیت هلال احمر هر دوماه یکبار تا پایان سال در پایگاه حاضر تا به درمان نیازمندان و قشر کم توان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

او با بیان اینکه مایه مباهات و افتخار است تا بتوان با خدمات رسانی به محرومان به آنان کمک کرد، افزود: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است. لذا تیم های پزشکی با این هدف معنوی خدمت به مردم بزرگوار را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در خاتمه از تعامل و همکاری مسئول بسیج سازندگی پایگاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز بهداشت و درمان شهدا سرخه و جمعیت هلال احمر که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها