معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

جهاد امیدآفرینی مهم ترین شاخصه راهیان نور است

ساری-سرهنگ مجیدی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: جهاد امیدآفرینی مهم ترین شاخصه راهیان نور است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

جهاد امیدآفرینی مهم ترین شاخصه راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در همایش تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور مازندران که امروز در جوار یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران راهیان نور استان مازندران با اشاره به اینکه  راهیان نور به عنوان یک سند ملی توسط بنیاد حفظ آثار ثبت شده است، گفت: تجلیل از خادمین راهیان نور یکی از برنامه‌های ستاد راهیان نور است که پس از تصویب سند ملی راهیان نور در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ مجیدی  راهیان نور را بزرگترین رزمایش فرهنگی و از برنامه‌های موثر دانست و افزود: امروز راهیان نور ، بهترین مدل و شیوه جهاد تبیین برای نسل جوان که دچار القائات دشمنان در فضای مجازی نشوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه  با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی تبیین کنیم، یادآور شد: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمترین کار است و راهیان نور بهترین مکان برای ارج نهادن به مقام شهید و شهادت است.

جهاد امیدآفرینی مهم ترین شاخصه راهیان نور است

سرهنگ مجیدی  تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه ویژه‌ای دارد و «جهاد تبیین» و «جهاد امیدآفرینی» باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران  با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند، تصریح کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی از مقاومت و ایستادگی شهدا و رزمندگان است و به برکت خون شهدا هسته‌های مقاومت جهانی‌ شده است.

سرهنگ مجیدی با اشاره به نقش مازندران و لشکر سرافراز ۲۵ کربلا در عملیات‌های بزرگی چون والفجر ۸ خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در جبهه‌های غرب و جنوب کشور نقش آفرینی کردند و امروز تبیین سیره شهدا ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار