خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله‌جردی:

نهضت تنباکو درخشان‌ترین مبارزه ملت ایران علیه دخالت بیگانگان است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: نهضت تنباکو به رهبری روحانیت درخشان‌ترین مبارزه ملت ایران علیه دخالت بیگانگان است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۰۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
نهضت تنباکو درخشان‌ترین مبارزه ملت ایران علیه دخالت بیگانگان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در نشست جهاد تبیین که با حضور کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، اظهار کرد: وقتی منشور روحانیت را نگاه می‌کنیم به وضوح امام راحل  به جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه اشاره کرده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه و آخرین مهلت آن که تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: هر کدام از ما در جذب سرباز برای امام زمان (عج) می‌توانیم نقش  موثری داشته باشیم که حداقل آن اطلاع‌رسانی به مردم وجوانان است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به ۲۴ اردیبهشت ماه سالروز صدور فتوای مرحوم میرزای شیرازی در جریان تحریم تنباکو اظهار کرد: میرزای شیرازی برحسب آیه نفی سبیل این حکم را صادر و قرارداد ننگین تنباکو را که ۵۰ سال مقرر شده بود در انحصار شرکت انگلیسی باشد برملا کرد.

وی با بیان اینکه ازجمله نقش روحانیت فریاد امام راحل در جریان قانون کاپیتولاسیون است، ادامه داد: نهضت تنباکو به رهبری روحانیت درخشان‌ترین مبارزه ملت ایران علیه دخالت بیگانگان است.

گودرزی تله‌جردی با اشاره به اهمیت بحث رعایت عفاف و حجاب در جامعه گفت: اخیرا مقام معظم رهبری فرمودند «کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است» و این امر مسئولیت مردم و متدینین و مسئولان حکومتی را سنگین می‌کند و گوشزد به کسانی است که نسبت به حجاب خود بی تفاوت هستند و خطاب به مردانی است که راضی  هستند زنان و دختران آنها در کوچه و خیابان‌ها کشف حجاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار